Sådär naturlig av sig

Alexander säger att om man är naturlig av sig, då ser man saker när man är ute. Och han är sådär naturlig har det visat sig. Jag trodde jag såg en träpinne och gick förbi bara. Men det visade sig att det var en klo från någon rätt så stor fågel. Vad för fågel det vet jag inte, men inte var det så mysigt. 
 
Det har varit en ute dag idag, jag var och sprang på morgonen en sväng. Sen tog vi med oss lite fika och åkte till Sörön. Vi gick runt där, kollade på vit- och blåsippor och fåglar. Vi fikade och låg och solade en stund och lyssnade på alla fåglar. Solen värmde riktigt skönt, 16 grader sa termometern att det var. 
 
Efter åkte vi till Öby kulle, där vi hittade fågelklon, såg några ormar och några fåglar. En riktigt avkopplande dag och nu är batterierna laddade för en ny jobbvecka. 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0